jag loggar ut.

Den här veckan har varit fylld av en massa spännande äventyr.
Motorhaveri på E4:an med campusbussen. Diskussiondag med tjusig lunch. Flummigt kvällsmöte med många skratt. Flygsimulering på Saab. Jobba övertid. Pub på Trappan igår med några öl och en lite vinglig hemgång. Och imorse, en liten sovmorgon.
 
Det är dock nu en av de grejer som jag har sett fram emot mest äntligen faller in. Sitter framför brasan med tunga ögon, och en helt ny säsong av Downton Abbey på datorn. Så jag loggar nog ut nu. Ska vila och mota bort alla tecken på stress: den ständiga huvudvärken, eksemen och en orolig mage. Tycker att jag är värd det.
 
 
Hoppas ni alla har en bra fredag, och en fin början på helgen. Natti ♥︎

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0