Igår small det!

Onsdag 22 oktober, klockan 10:15 hade jag och Emma vår framläggning. Vi har nu alltså presenterat vårt exjobb! 

Det är skönt att ha det gjort, vi har bara lite kvar och sen är vi helt klara - då är examen jävligt nära. Petra var på plats och var vår egna hejarklack, de övriga 13 mupparna som var på plats gjorde oss bara nervösa. De var skönt att få höra mammas och pappas lyckönskningar innan och deras uppmuntrande ord efter presentationen av det största arbete jag gjort under min tid på universitetet - de sa inget, det hade glömt bort det.  

Kommentarer
Postat av: Emma

Äsch!
Jag kom ju ihåg, och det måste väl ändå anses som viktigare, hihi ;)

Svar: Haha, helt klart. 1000 gånger viktigare
Nina

2014-10-23 @ 12:37:40
Postat av: Petrus

heja heja er!

2014-10-26 @ 22:52:26
URL: http://aggskal.blogg.se
Postat av: Akke Bromfalk

Har det inte smällt klart snart?

2014-10-28 @ 07:35:20

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0