AAAAARGH!

Ah - jag försökte le, och jag log. Men fan vad det tar emot ibland, speciellt nu när det känns som att man står i skit upp till knäna lite titt som tätt. Men, snart är jag och Emma klara med exjobbet (hoppas vi), vi har en hel del kvar i och för sig men ändå.

Ikväll var vi och åt på Burgarbaren och efter det passade jag på att ta en promenad runt Strömmen. Nu är det nästan det bästa tiden på året - allt är grönt, det börjar blomma och det luktar så gott. Önskar nästan att jag kunde sova under bar himmel i natt. 




Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Det kan du för du har ju balkong!

2014-05-16 @ 07:01:39
Postat av: T

Håller helt med, bästa tiden är nu!

2014-05-20 @ 09:28:21

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0