"Hej - jag heter Nina Melon!"

Och det är jag som är den nya redaktören, ledarskribenten och ansvariga utgivaren för BULLSHIT MAGAZINE!
 
Eller ja, det känns typ så när jag nu sitter och försöker knåpa ihop någonting som i alla fall lite föreställer en analys av tidningen Vi Läser. Det går sådär. Den färdiga inlämningen ska tydligen vara på fyra sidor (skjut mig) och vi ska ha seminarium på det här imorgon.
 
 
Vill ni komma i kontakt med mig eller min redaktion, maila oss på ä[email protected]
Trevlig kväll. 

Kommentarer
Postat av: Emame

Hur länge ska man vänta på svar ang prenumeration? Jag har väntat i flera minuter nu.
Mvh
Långblond

Svar: vi jobbar på det!
Nina

2014-02-02 @ 21:43:52
Postat av: Petrus

wowowowow jag vill läsa!

2014-02-02 @ 23:36:09
URL: http://aggskal.blogg.se
Postat av: Acke Bromfalk

Konstigt jag kommer inte in på sidan!
Vad gör jag för fel?
Är det för att du har prickar över "Ät....

2014-02-03 @ 15:38:25

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0