Nina VS febern.

 
Typ så kändes det igår, och delvis idag.
Det sa bara pang, poff och så kände jag mig som skit. Fick ont i halsen i fredags och under lördagen blev allting bara värre. Att jobba gick bra, men när jag efter jobbet satt hos frisören blev jag yr, fick värdens muskelvärk och visste på en gång att febern hade brytit sig in i min kropp. Jag hade ju planerat att fika med Fredrika och Amanda och jag ville ju inte ställa in, så det var bara att härda ut. Efter det mötte jag upp mamma och dagens födelsedagsmoster - Anita, innan jag satte mig mot bussen tillbaka mot Norrköping.
 
Och den bussresan gick väldigt fort! Somnade direkt och vaknade 5 minuter innan vi var framme. Att gå från bussen och hem har däremot aldrig tagit så lång tid.
 
Nu känns det som att jag ligger i karantän. Och att jag har gjort det sen igår.
Har varit instängd på mitt rum, sovit 16 timmar och har bara lämnat sängen för att besöka toaletten. Jag dricker äckliga naturläkemedel och huvudet dunkar så fort jag rör mig.
Mitt mål igår var att bli feberfri tills idag, någonting som jag nästan lyckades med, men jag är inte riktigt i hamn. Får väl krypa ner under mina två täcken igen - och plugga därifrån (jippie...). För frisk ska jag bli, och fort ska det gå!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0