JAAAA

Jag överlevda natten!!
Jag och P lekte "Hur många känslor kan man känna på samma gång" i köket igår, vi kom fram till att man kan känna väldigt många samtidigt. Exempelvis: frustration, ångest, vrede, och lite lite skadeglädje.
Men efter att ha lekt en stund, vrålat som en brunstig tjur och klagat av oss begav vi oss ut på en promenad. Trots allt detta kom den där molande känslan i magen precis när det var sovdags och tankarna bara sprang i väg.
 
Men skit samma. Nu har jag lyckats plugga en del och jag är ju uppe och studsar. Läser fortfarande och försöker mata min analytiska hjärna med allt som den behöver. Men nu blir det ännu en paus. Ska ju åka hem.
 
 
ADJÖKENS

Kommentarer
Postat av: petrus

damn gurl! you looking sassy <3

ses på lördag!

Svar: IDAG ÄR DET LÖRDAG
Nina

2013-10-24 @ 21:36:25
URL: http://aggskal.blogg.se
Postat av: T

Hair <3

2013-10-27 @ 00:15:02

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0