nyanser av gult


Kommentarer
Postat av: Petra

Snygg effekt på vänster bild! Hur gjorde du så?

Svar: he he he, fulvin tror jag att det kallas (A)
Nina

2012-10-23 @ 11:30:23
URL: http://aggskal.blogg.se
Postat av: Acke Bromfalk

Ser att du sitter på Blåa Faran, du knäpper väl inte kort när du
kör, det förbjuder jag dig att göra.
Om du nödvändigtvis skall foto när du kör måste du lova
att fälla ut stödhjulen som jag vet att du har monterade där på
bakhjulet. Alla de där gula löven på gatan gör att det blir snorhalt.
Hjälm borde du ha men jag vet att du är som din mor, inget på
skallen om man inte är tvungen, vid skoterkörning t ex.
Den stången i röven som du hade när du var liten och skulle
lära dig att cykla behöver du inte ta fram förrän det börjar bli
vinter. Åk helst spårvagn eller buss om du måste gå ut.

Svar: Sluta skoja Åke! Jag har ju alltid mössa på mig, och hjälm vid skoteråkning! Men hjälm, nej där är jag klen. En riktig klenfis. Men fan så grym jag är på att cykla!
Nina

2012-10-23 @ 12:27:06

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0