*oh hopp*

Wow, idag är det fredag. Det känns inte som fredag. Har haft fullt upp hela dagen, och än är den inte slut. Och tur är väl det i och för sig.
Just nu sitter jag och jobbar med en fotouppgift, vi ska klippa in oss själva och något föremål i en bild. Det är kul, men lite klurigt. Jag börjar tröttna, har suttit med den här sen lunch, men jag har faktisk kommit en bit på väg. Vill ni se, klart ni vill.



Japp, där sitter jag. Tittar in i kameran och liksom tänker "Nej men, ser ni? Där är ju the Beatles!!"

Hela förmiddagen spenderade jag i en föreläsningssal med B6, vi hade slutpresentation i vår projektgrupp, måste visa er resultat. Det kommer senare.
Men åter till bilden med mig, beatles och happy mealen, vad säger ni? Pappa, det är nu dina kommentarer räknas lite extra.

Kommentarer
Postat av: acke Bromfalk

skitbra, kanon, jag tycker att man får känslan, vilken krock, det är klart att mcdonalds fanns, men tillsammans med Beatles!!

2012-05-05 @ 18:07:11
Postat av: Nina

Tack pappa!

2012-05-06 @ 01:15:02
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0