min måndag

 

Typ så skulle det nog stå i min dagbok, om jag hade någon. Dagen började med en tidig uppgång, för att befinna sig i skolan innan åtta. Jag fick se Petras cykel för första gången, vilket i och för sig var en bra sak, den är söt. Väl i skolan väntade hemtenta, den var dock inte så svår så det gick bra. Och efter det blev det seminarium och diskusion om allas bilder, och då menar jag ALLAS. Det är viktigt, man lär sig av vad de andra har och inte har gjort. Men efter 10 pers börjar det blir lite långrandig. MEN nu är jag klar, sitter kvar i skolan med delar av B6 och Petra, vi försöker skriva rapport i gruppdynamik och annat reflektions PM.

Det är fortfarande fint väder, jag längtar hem till balkongen. Men jag får nog sitta kvar ett tag till.


Kommentarer
Postat av: sandra

hihihi, duktig du är som kämpar på! <3

2012-05-07 @ 19:09:52
URL: http://sandrastrawberry.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0