Long time no.. ja ni vet

Hej på er kamrater.
Jag har varit frånvarande ett tag.  Vilket jag ber om ursäkt för, jag har inte haft nåt att skriva, eller jo, jag har väldigt mycket som händer just nu, det är förändringar på g både för mig och de i min närhet. Men jag vet inte om det är någonting som ska delas med här.

Men jag kan berätta om min valborg.
Det var kul. Jag var här i Norrpan, vi spenderade förmiddagen i skolan, spelade laserdome efter lunch och jag ägde! (i alla fall nästan, jag kom på andra plats av 15, ganska bra va?)
Klockan 19 mötte jag upp mina vänner på Tacobar och där åt jag mig mer än mätt. Skratt, fniss, flum och tacosås i hela ansiktet. Sen fortsatte vi till Gripen där korridorsmänniskorna festade och luftade sin lurviga. Det var roligt. Kan nämna beerpong, hissbar och två partyvåningar. Sen gick jag hem genom natten och blev sentimental.

Just nu sitter jag i skolan med den bästa gruppen, B6, och försöker analysera de 4 p:na för iPad. Jag saknar sommaren, min mamma, runbrända ben och svalkande saltvatten. Vill äta glass och sitta ute i solen, men jag får nöja mig med det här grupprummet och min flaska vatten...

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0