Idag är det delvis min dag.

Sofia, Sophia, Sofie, är av grekiskt ursprung och kommer från ordet sopheía som betyder "vishet" eller "Den kloka".
Idag har Sofia namnsdag, vilket betyder att jag har namnsdag. "Graaattis" - "Jo man tackar!"

Detta har jag firat genom att sitta i studentfiket med vänner och göra klart några skoluppgifter, i alla fall min gamling som ska vara inlämnad i kväll. Just nu sitter jag hemma hos Emma, godispåsen står bredvid mig och datorn i knät. Känner mig ganska lugn, är snart klar med det jag ska och har bra koll på det andra.
Imorgon får jag sällskap, min moder kommer till Norrköping och det är en annan sak som känns riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Grattis på din stora dag, Nina Sofia Kristina "PLUTTEN" Lemon.

Bror Jonas har nyss köpt datooor, skall precis installera men måst ringa innan han kommer igång.

Helpdesk:

- Sitter du bakom en brandvägg?

- Nej, jag sitter vid ett fönster.

2012-05-16 @ 07:25:19

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0