Några saker att klaga på

Det är mörkt, både när man vaknar, går till skolan och går från skolan. Jag tycker att det är mysigt med mörker annars, men inte nu. Det kommer ju ändå ingen snö så då kan det lika gärna bara bli vår.
Det går aldrig någonting bra på tv. Plus att jag nu har skoskav och ont i huvudet.
På fredag har vi ett hål mellan 12-15 för att sedan ha lektion till 17..

 

Men, jag försöker att se lite positivt på saken, eller egentligen på några andra saker. Som till exempel:
En fågel sjöng för oss när jag och Petra gick till skolan, hopp om bättre och ljusare tider.
Vi såg en mus på vägen hit.
Det blommar i mitt rum, och jag har stöttande föräldrar.

image description

 

 


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0