en ny följetong?

 
En ny händelse här på bloggen.
Någonting som jag undrar över, vill veta vad ni tycker eller hur ni ser på saker och ting. Ibland kansk ni kan hjälpa mig att se saker annorlunda, bryta mig ur mina egna tankebanor eller dra mig loss från mina inskränktaste idéer.
Kommer med största sannolikhet dyka upp lite nu och då, här och där.
 
Vi börjar med en viktig fråga: Vad är det bästa fotbolls-snackset?
För en del är kaffet obligatoriskt, den varma korven med stark senap ljusglimten i matchen eller är det påsen med de rosa, vita och gröna bilarna.
 

Kommentarer
Postat av: Petra

POPCORN! Funkar alltid

Svar: TRUE! men för mig är det alldeles för mycket bio..^^
Nina

2012-08-07 @ 14:24:39
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0