nördigt!

Som den jävla nörd jag är sitter jag här med Roland på magen (min dator som jag presentera för er inom kort, han är ny i famlijen) och jag kan inte bestämma vilket typsnitt jag ska ha här på bloggen. Jag lovar, jag kan verkligen INTE betsämma mig. Och nu slog det mig, är det någon som verkligen bryr sig? Bryr ni er om hur den här skruttbloggen ser ut? Jag är tacksam för svar.

Det är så svårt. Jag har provat med Myriad, Helvetica, Baskerville, Futura, Garamond och de nuvarande Georgia/Courier. Jag behöver hjälp! Kom med förslag, snälla... och ni kan ju ha det i åtanka, vilket jag inte har haft bland alla olika val, att typsnittet gärna får passa webben - med tanke på forumet liksom.
Nu börjar jag ändra mig, vill kanske inte ha ny design över huvud taget.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0