Idag smäller det!

Idag är det final!
För några veckor sen, eller snarare någon månad sen, så skulle vi göra en affisch i en kurs. Bakom affischen stod Tekniska Verken som uppdragsgivare. Vi är i samma grupp som i de övriga projekten och vi hade redan från början rätt bra idéer. En idé visade sig att många också hade men duktiga som vi är lyckades vi komma fram till en annan lösning som vi bestämde att köra på.

För två veckor sen fick vi veta att juryn på TV hade valt ut fyra bidrag som nu fick gå till final. Min grupp är en av dem. Klockan 15 ska vi infinna oss i Linkan för final och prisutdelning. Håll tummarna, tack.

Jag vill bara säga bra jobbat till min grupp. Och nedan visar jag känslan som råder nu, och vårt bidrag.


Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

LYCKA TILL! Du är bäst ändå!

2012-04-19 @ 11:25:16
Postat av: Fredrika

Wow! Coolt! Hör av dig och säg hur det gick :D

2012-04-19 @ 15:13:09
Postat av: Acke Bromfalk

DET VIKTIGASTE ÄR INTE ATT KÄMPA VÄL

UTAN ATT VINNA! Sorry Kids!

2012-04-19 @ 15:49:01

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0