WIHOO!

Äntligen! Äntligen, har vi trådlöst internet i lägenheten!! Nu kan både jag och Petra använda internet samtidigt, så jävla skönt. Det här gjorde faktiskt min eftermiddag lite bättre :)
I helgen målade vi ju om köket, eller pappa målade, jag och mamma gick vi stan. Vi köpte julgardiner till köket och så fixade vi ihop en jättesöt liten julgrupp med blommor som står på köksbordet.
Sen fick mamma en privat visning av utvalda delar av Norrköping, skolan, Knäppingsborg och lite så.
I lördags var målningen klar, vi åkte hem och gjorde oss redo för barnkalas. Det var mysigt, tårtan var god och Carl var lika söt som vanligt. Sen blev det utgång med en hemvändare, tack Fredrika!
Och nu sitter jag här igen, i min farmors pläd, och med bomull i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Tack själv!! :)

2011-11-23 @ 19:04:43

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0