Min morgon.


Min morgon har bestått av en tågresa, lika seg som vanligt och jag höll på att somna precis så många gånger som vanligt.

Nu är jag i skolan, men på vägen hit hann jag se och fundera en del. Jag såg 6 rådjur med skuttande vita rumpor, en smygande kisse katt och så tänkte jag onda tankar om människorna på tåget.
Jag tänkte också på framtiden, att jag då ska vara en framgångsrik AD och bara ha kul på jobbet. Jag ska ha köpt en gård på landet (någonstans i Sverige) med hästar, får, höns och hundar. Jag ska vara en stor bidragsgivare till WWF och ändra förutsättningarna för världens alla djur. Plus att jag ska ha en snygg man som livnär sig på musik och som tycker om naturen.

Eller så kanske jag flyttar till Berlin.
Man måste få drömma ibland!


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0