För er som är intresserade..

.. så kommer här två exempel på vad jag har gjort nu under min förta tid som student.

1. Magasinuppslag

Nu så här i efterhand är jag inte lika nöjd som jag var när det precis var utskrivet. Men som vår lärare alltid säger så kan man alltid göra allting bättre. Det här gjorde vi i ett arbete om ett hunddagis, hunddagiset Happy. Fyfan vad jag hatar de orden nu. Usch! Men nu är det klart och jag väntar bara på feedback. Håller tummarna, hårt!


2. Uppgift i typografi. Ledord: bilar, billigt, cool/poppis, kontrast.

Enkel uppgift efter en lektion i typografi, alla fick välja en sifferkombination som senare visade sig bestämma vissa ord. Utifrån dessa ord skulle vi komma på och göra någon typ av typografi utan att lägga ner för mycket tid på uppgiften. Jag gjorde en annons som jag tycker visar mina ord, andra gjorde poster, typ av moodboard och lite olika. Är faktiskt rätt nöjd.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0