Onsdag, min vänner. Onsdag.

Dagarna har gått, de har bara rullat fram. Det är ingenting som jag egentligen jar reflekterat så mycket över, vardag tror jag att det kallas. Nu när jag skrev det där så tänkte jag att min vardag inte är så pjåkig ändå, eller jag är bara glad att jag har jobb, för annars blir jag så deppig.
När jag skrev senaste gången kände jag mig lite, hur ska man säga, sliten... Men idag är jag pigg som en lärka! Eller? Jag sitter just nu tillbakalutad i soffan och vilar ögonen på mr Moberg. Min mamma och jag utbyter några ord ibland, men mest sitter vi tysta.
Imorgon är det torsdag, som ni säkert redan vet, och då är bibblan stängd, det visste ni inte! Men jag och alla andra kulturtanter ska jobba i alla fall, ni ska bara veta vad mycket roligt det finns att göra på ett bibliotek, på ett folktomt bibliotek...

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0