Öh. Tisdag!

Det är veckans andra dag. Jag sitter här. Med mina annonser, jag luktar illa och jag har tråkigt.
Just nu, precis just nu, känns vardagen så tråkig. Jag har lite att se fram emot, det är inte det. Det är bara det att sitta här, veta vad som komma skall imorgon och dagen efter det och dagen efter det.... inte känns så hippt. Inte så lockande. Ibland blir det så! Det vill jag lova. Och nu när inget nytt avsnitt av 90210 har kommit heller blir allting ett snäpp värre, annars hade jag ju haft det att roa mig åt. Nu har jag inget, jag sitter bara och väntar på att få gå och sova. Om en timme och 25 minuter får jag göra det, jag lovar, jag ska hålla lågan uppe.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

HIPPT :D

2011-03-16 @ 21:11:50

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0