Kan hon inte bara vara tyst?!?!

"De rårörda lingonen petade jag bara runt i, det räckte att lukta på dom för att få en sockerkick."
"Potatisrullen var god, verkligen. Såå om jag åt potatis skulle jag ha ätit upp den"
"Åh glassen var god, den var inte så där supersöt som glass brukar vara. Sååååå om jag åt socker så skulle jag ju ha ätit upp den"

Ingen bryr sig om din skit, håller man på med LCHF ska man inte vara med i matlagningsprogram i tv- tycker Nina samidigt som hon lutar sig fram, granskar kritiskt godiset i skålen och bestämmer sig för en Rollo.
Men den här veckan vann rätt person i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hade en diskussion i klassen om henne idag, störig människa ÄT SOCKRET FÖR FAAAAAAAAN!! typ. (:

2011-03-04 @ 16:19:04
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0