Basen dunkar. Den känns i min kropp. I mitt hjärta och knopp.

Homies vad håller ni på med?

Jag sitter här. Lyssnar på lite olika sköna låtar med lite olika varelser.
Kom ju på nu idag att jag inte har visat er vad vi var och gjorde i helgen. Inte bra. Den saken får det bli ändring på, dock inte nu. Min kamera ligger inte inom räckhåll.


Videon till den här låten här väldigt bra, men ljudet är bättre på spotify. Mhm, jag vet att ni satt och funderade på det!


Ett ord - GODIS.


Ett ord: VILKENGRYMLÅTDETTAÄR.


Det här min vänner, är den grymmaste låten jag har hört på länge! Och då hörde jag den för första gången för ett braa tag sedan. "This track is bloody awesome"


UNDERBRA - UNDERBAR!! älskvärd.

Nu ska jag krypa ut ur min håla och sätta mig brevid mamma i soffan.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0