Min morgon, så här långt

Sitter just nu och smuttar på en kopp choklad, den smakar ju inte som mamma choko direkt men vafan. Äter en banan i rätt så små tuggor. När jag gick upp för någon timme sedan var jag fortfarande mätt från igår så det blev inte så mycket till frukost, men nu börjar magen komma igång och prata lite. Vi hade det mysigt igår, med en rätt dålig film och en lite smårolig, sen knöt jag skorna och traskade hem i snön. Det var skönt att få komma ut en stund efter allt godis, benen behövde röra på sig. Om så inte var fallet skulle jag helt klart ha stannat i soffan, under täcket, med Mandurt, vi får ta det en annan gång!

Ojoj, Madde! Vilken dröm jag hade i natt, du skulle ha varit med mig, där och då!! Jag träffade Oliver Sim bara så där. Självklart blev han helt tagen av min skönhet och supercoola charm, ahaaa behöver jag säga mer än sååå? Bra fint var det, jag lovar, och önskar att det var verklighet.



jag håller tummarna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj nina fan va awesome!!!! vill också drömma sånt, jag drömmer bara konstiga saker :(

2011-01-22 @ 11:28:03
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0