yeaah man!

Sitter med en proteindrink i handen och kollar in en riktigt nice man. Mr Tensta mitt herrskap!
Han är fascinerade, av någon anledning. Så jäkla ödmjuk. Och så är han snygg.
Idag fick jag veta att jag har kirrat jobb för några veckor framåt, det är väldigt skönt. Pengar pengar.


På tal om absolut ingenting så vill jag köpa träpärlor. Om någon av mina nära och kära i någon annan stad vet att det finns panduro där ni bor får ni gärna slinka in, casha in lite pärlor, skicka hit och jag skickar tillbaka lite deg.
Nej jag ska kirra biffen själv.

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Det finns inte i Linkan tyvärr, sugigt värre! :/

2011-02-21 @ 21:31:15
URL: http://malinforsblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ume är bra. här har vi panduro, så du borde komma hit och kirra biffen!

2011-02-21 @ 23:02:26

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0