Med rosor på kinden och solsken i blick?

Nej, snarare med sandpapper till kinder och klipulver i ögonen. Så känns det nu. Jag är hur trött som helst! Och inte heter jag Olle heller... Men det känns ändå rätt bra, jag har två tårtbitar i magen, en nyfiken katt som gör mig lite smått tokig och en bra dag som väntar på mig bakom husknuten.

Just nu ligger jag i pappas säng, vi har för tillfället bytt, jag har datorn på magen och så ser jag mig omkring. Det hänger en tavla från Berlin på väggen. Då kommer jag ihåg hur vi hade det när vi var där, i Berlin, det var kallt, blåsigt och väldigt mysigt. Min gamla nalle sitter på en byrå, den är brun och jag kommer ihåg att den sticks lite när man kramar den så där riktigt hårt. Lampan i taket kommer från farmor och farfar, två människor som jag verkligen saknar, och den fick följa med föräldrarna hem efter deras tripp till Boden i somras.
Nej hörrni, nu måste jag faktiskt sluta. John Blund ger sig inte, jag ska sova nu!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0