He-he krystat?

Jag sitter på golvet. Väljer musik, medan Amanda och Helene står i badrummet och flabbar åt någonting som jag inte vet någonting om. Perman står i köket. Mitt hår är platt. Mitt smink är lite överdrivet, lite mörkare än vanligt. Det står ett glas här, vid sidan om datorn, jag tar en klunk och det får mig att minnas en underbar tid som varade för några månader sen. Tiden då solen sken, regnet smattrade mot tältduken, då det luktade illa, leran var överallt och musiken var great! -Samma vin idag alltså!
Idag är det fredag, klockan är 20:04, vi ska gå ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar överdrivet smink (missförstå mig inte, överdrivet på rätt sätt.) och jag längtar tillbaka till en tid då att umgås med dig fining, var lika självklart och enkelt som att andas.



med det här vill jag be om ursäkt för att jag är så dålig. det är mycket nu, men du finns i mitt hjärta.

2011-02-26 @ 12:54:10
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/
Postat av: Nina

Oh Madde! I like you, och du finns i mitt hjärta. Vi vet var vi har varandra <3

2011-02-26 @ 18:26:11
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0