shut up woman and get on my horse

Ojojoj!
Gårdagen var väldigt trevlig, det var den!
Cyklade hem efter jobbet, duschade och åt pannkakor. Vi satte oss i bilen och styrde mot moster. Väl framme blev det lite kramar och presenter, tack! Sen åt vi goda mackor, och efter det fika hos min kusin. Man kan säga att jag har ätit mig genom helgen. Tårta, god mat, sockerkaka, kolakakor, godis... Men, det är ju på helgerna man får göra sånt. Synda alltså. Idag är det ju knäckemackans dag, som alla söndagar, men eftersom jag inte har ätit nån knäckis idag så har jag en innestående till imorgon. Måste komma ihåg att köpa det där kanelknäcket någon gång, det är så gott.

Hösten är verkligen här nu, vet inte hur många gånger jag har sagt eller skrivit det men jag älskar hösten så jag välkomnar den med öppna armar. Hör genom ventilien ovanför mitt fönster hur det blåser på andra sidan, jag kryper ihop i min säng och bara njuter. Det är så här det ska vara. Myspys. Och snart får man börja använda alla fina höstskor och en massa olika halsdukar, det som är så skönt! Men jag håller tummarna väldigt hårt för att vi får en riktig vinter, det skulle vara som prcken över i. Oh vad jag längtar efter min Adidas jacka ibland!


Förra vintern, en av många bilder från alla bilturer, jag & Malin.

Kommentarer
Postat av: Madzen

här används redan höstkläder för fullt, kom hit så får du se ;) <3

2010-10-03 @ 22:13:19

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0