Måste pumpa cykeln också


Fredag. Tyckte att det kändes som fredag igår, inte idag. Sen så har jag undrat över en sak nästan hela veckan, är det Halloween den här helgen, eller nästa helg? Jag vet nu, tror jag. Även fast jag har googlat saken så är jag osäker. Men visst är det den här helgen? Nästa helg är det Alla helgona-helgen, brukar det inte infalla samtidigt? Tydligen inte, för enligt temadagar.se så så är Halloween den sista oktober. Jag behöver ju egentligen inte fundera mer på det här, men det gör jag i alla fall. Även fast jag redan visste så var jag tvungen att fråga pappa när han kom hem på lunch, jag motbevisade honom när han sa att det var nästa helg och så avslutade jag med "fast jag är inte riktigt säker..." Det här är ju hopplöst! Sticker till jobbet nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är egentligen nästa helg men svenskahandeln vill få det till den här helgen så vi ska handla till båda helgerna och inte slå ihop Halloween med alla helgons. Klokare nu ;)

2010-10-29 @ 20:01:26
URL: http://sandrastrawberry.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0