Godmorgon

Sitter i soffan och leter efter nåt att titta på. Men jag hittar inget, det går ju nästan aldrig några bra program längre! Nu har jag i alla fall ätit frukost och läst en gammal intervju med Salem.

Vilket är ditt livs största framgång?

– Folk kommer ju att tycka att man är en idiot, men på riktigt, den största personliga framgången var när jag städade ur avloppet i badrummet. Då kände jag att nu är jag äntligen mer vuxen.

Säg tre saker du gör när ingen ser dig?

– Gråter, misslyckas med matlagningen och kör för fort.

Om ditt hus började brinna, vilka tre saker skulle du ta med dig?

– Mobiltelefonen. Och sen skulle jag springa och leta efter min fiol, för den har jag haft så länge. Och så skulle jag ta ett täcke. Jag skulle tänka, jag måste ha på mig någonting för jag kommer att frysa där ute.

Han är ju för söt. Nu tror jag att jag ska plocka undan lite och sen fortsätta med min stickning.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0