Cravings 2.0



Det finns två saker som jag aldrig får för mycket av. Den ena är nagellack, jag älskar nagellack i alla möjliga färger. Den andra grejen är T-shirts, man kan aldrig ha för många t-shirts, det går faktisk inte. Jag skulle kolla upp en grej som jag har sagt till mamma att jag önskar mig i julklapp och då hamnade jag plötsligt bland alla lack på MUS. Typiskt, men jag hittade i alla fall några fina. Tips på julklappar kanske, har ju nämnt två superbra grejer i alla fall. Sen tycker jag ju om musik också... Ännu ett.
Det är inte så lång tid kvar till jul nu, eller två månader känns ju som en rätt lång tid men om man tänker på hur allting annat har gått så stört fort så är två månader likamed ingenting. Om man tänker stort så är jag redan 19 år, man börjar ju bli gammal, sen så har jag hunnit gå klart skolan och tagit studenten. Jag får lön varje månad och man anser det inte lika roligt att supa skallen av sig ute på krogen längre. Jag tyckte att det var alldeles nyss som en av mina kusiner berättade att hon var gravid men nu är det snart november och förlossningsdatum. Det är konstigt! Mina vänner har varit i från mig i flera veckor, men tidsmässigt så känns det inte så mycket. Och jag har faktisk tränat regelbundet i fem veckor (räknat med denna som vi nu så fint inviger idag) men det känns som jag fortfarande är inne på typ andra veckan.
Som sagt, tiden går fort och snart sitter vi där med magen i fyra hörn, glittrande ögon och en pirrig känsla i kroppen. Det är dags för paketöppning! Men, vem är tomten?

Om en stund blir det havregrynsgröt, ska röra ihop lite äpplen med kanel och ha till, sicken gormetmåltid det kommer att bli. Sen, sen ska fettet brinna!!!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0