Okej, nu har jag gjort som alla andra.

Igår var jag och mamma en sväng till det nya Stadium, och nu kan jag garantera att jag kommer smälta in bland alla andra tokiga Nyköpings bor. Alla kommer gå runt i sportinspirerade kläder och känna sig duktiga. Man behöver inte utöva någon aktivitet i kläderna, utan det räcker med att ha de på sig. De gula påsarna från Stadium kommer snart att finnas i varje människas hand. Det här är nästan revolutionerande för oss. Kommer nästan ta ett tag att smälta uppkomsten av denna butik, eller detta outlet för att vara helt korrekt.
Aja, efter en dag på SEB så ska jag i alla fall inviga mina nya byxor som inhandlades igår. Det ska bli skönt att få komma ut en stund efter att ha suttit och tomt stirrat in i olika människor ögon hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, Stadium Outlet och Anna Bergendahl..

2010-03-31 @ 15:36:36

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0