God morgon.

Vaknade nyss. Råkade visst somna en stund. Ooops.
Nu är jag skittrött, ska borsta gaddarna och sen krypa ner igen.
Igår var det torsdag. Uf-mässa och studentfest. Var man inte trött innan så är man det nu, jag är helt slut. Men duktig som man är så hoppade jag ur min säng klockan 8.00 bara för att gå till skolan imorse, härliga fredag tänkte jag då och kände hur roslig jag var i halsen. Ringarna under ögonen fick mig att känna mig cool.
Det var jag och Mallan som gick ut igår och det var riktigt roligt! Bra folk och jävligt mycket crazy dans.


Nu ska jag släcka ner dumburken och krypa till kojs.
Pappa fyller år i morgon. Kom precis nu på, när jag skrev det där, att jag har glömt att slå in presenten som mamma bad mig göra... Ajabaja!




Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0