Vilken jävla fjolla!

Mohahahhahahahaha! Hahahhahahahahah! Ha! Ha! HAhahahahahahhah!

Den där bloggen som jag länkade till igår, eller vilken dag det nu var, har helt tappat min tidsuppfattning.. Ja den i alla fall skrev ju om olika människor i Nyköping, eller utvalda människor. Han/Hon lade till någon klatshig rubrik, katchig var väl att ta i egentligen, men det namnet var det riktiga och det var inte anonymt alls. Sen stod det till exempel om en kille som hade blivit väldigt sandig när han sommaren 08/09 (?) hade myst på Örstigsnäs stranden med sin flickvän.
Eller han den där Filip som klär sig väldigt kvinnligt.
Eller hon den där som alltid följer med olika killar hem från krogen.
Ja asså ni hör ju, den skulle ju inte ha funnits länge med den här skiten som innehåll.

Bloggen var inte gammal, hade väl max funnits i nån månad om ens det, inte många inlägg alls. Går in idag, för det är ju lite roligt, men ser då att amn måste ha användarnamn och lösenord.
HAHAHAHA!
Jag säger bara det, att om inte vem som helst kan läsa det du skriver på din blogg, varför inte bara börja med dagbok igen? Det är lika bra att inse att du befinner dig på en lägre nivå än till exempel mig. Jag vågar visa ALLA vad det är jag skriver, gör, tänker och bilderna på mig själv ska vi ju inte ens prata om.

Visst, det är väl kanske inte lika spännande att sriva dagbok. Men om man pimpar den lite med glitter, klistermärken eller annan skit så blir det ju lite roligare. Och sen för att öka spänningen kan man ju låta den ligga framme, i vardagsrummet där hela famlijen brukar sitta och kolla på tv, till exempel.
Och för att du nästan ska kissa på dig av rysningarna som går genom din feta kropp för att du tycker att det är så spännande, lägg den där utan lås?
VA? UTAN LÅS?! - aa precis, sa ju det.
Eller, ta med den skolan. Skriv DIARY på den och "glöm" den på toaletten, kommer att bli väldigt populärt bland alla hormonstinna och förvirrade gymnaieelever.
Fast om man skulle göra så, skulle det kanske vara smidigare med en vanlig blogg?
Ja, en blogg där vem som haver kan gå in och kolla menar jag.
Eller så tar man bara bort bloggen, struntar i dagboken och backar tillbaka in i mörkret igen. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är blogg.se som sätter spärr på bloggen genom att lösenordsskydda för att man på något sätt bettet sig illa.

2010-01-14 @ 00:19:33
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0