Jag är en tröttis idag...

Nu har mina kamrater åkt för ett bra tag sen. Mamma drog med mig till Coop för att hjälpa henne bära kassarna hem, det blir tydligen så när man har en stark dotter. Men det enda jag ville göra, egentligen var att sova.
Gårdagen var bra! Vi började hemma hos mig med lunch, eller jag, amanda och fredrika gjorde det. Sen bar det av till Katarina i en proppad buss.
Väl där myste vi lite, hängde med hundarna och klappade hästen. Fredrika sa att jag hade dött och kommit till hundhimlen, stämde lite faktiskt!
Sen började det droppa in lite folk, och alla började göra sig iordning. Maten stod på bordet efter en stund och alla åt smårgåstårta och kladdkaka med god aptit. Skjuts till tåget var nästa punkt på schemat, på tåget var det blandade konversationer som gällde. Den ena handlade om att Pernilla kunde öppna flaskor med tänderna, "Vart tog Sandra vägen?!" och sen även en del lite djupare och mer känslosamma ämnen. Väl framma i Nypan bar det av mot Tellus.
Här uppstod det lite krångel och kvällen blev inte som vi hade tänkt, senare drog vi till Volym. Men Maddes första utgång måste vi ta igen, någon anna gång då alla kan!

02.00 stod jag och Amanda och väntade på att Sandra skulle komma ut, sen knallade vi vidare hem til Pontus. därifrån gick vi klockan fem, så nu är jag trött.
Ska gå och sova lite innan maten tror jag.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0