Hittade den här på cosmo, det är sånt här man gör när man försöker hitta saker att göra så att man ska slippa plocka ut ur diskmaskinen

Namn: Nina Sofia Kristina Lemon

Kallas för: Plutten

Stjärntecken: Jungfru

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Hål i öronen, tror jag har tre om inte det ena växt igen..

Tatueringar: Mhm, har tankar om någon fler också

Längd: 1.67

Skostorlek: 37

Hårfärg: Blond

Fräknar: Ett fåtal på näsan

Motto: Run your own race

Kär? Haha! Det är mig vi pratar om här, ja så klart jag är kär. Jag är alltid småkär

Önskar du att du bodde någon annanstans? Eh.. ja!

Tycker du att du är attraktiv? Ja

Dricker du? Bara mjölk

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Det är blått. Blåbär är det i också men jag kommer inte ihåg vad det heter.. Jo! Tommy Guns

Vilken parfym använder du? Magnetism & Incredible me Escada, Princess Vera Wang(...)

Vad är du rädd för? Snömannen

Gillar du att tvätta? Det luktar gott

Gillar du berg- och dalbanor? Nja

Senaste…

Filmen du hyrde? Kommer inte riktigt ihåg, men det måste ha varit med Fredrika i alla fall. Vi hyr alltid film ;)

Filmen du köpte? Ingen film men serie, Nip/Tuck season 2&3 var nog det senaste jag köpte

Låten du hörde: Flow Ball - Maskinen ★

Låten du laddade ner? Ingen som helst koll

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Snusmumriken

TV-program du såg? Filmen om Rolandz

Person du tänkte på? Roland

Favorit…

Låt: Finns så många! Brukar variera rätt ofta

Sak att göra: Sova

Sport: Löpning

Dryck: Mjölk

Kläder: JEANS! och T-shirt

Film: Herkules, dum fråga

Bil: Mercedes G500

Serie: Nipeli/Tuckilainen

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja, klart

Gråtit över en flicka? Ja, klart

Ljugit för någon? Jag är bäst på att ljuga

Varit i slagsmål? Varje jävla helg lyckas jag hamna i sån skit..

Blivit arresterad? Nope

Träffat någon från internet IRL? Irl? Vad betyder det?

Antal…

Gånger du varit kär? Minst några gånger varje vecka

Gånger ditt hjärta brustit? Heart of steal

Hjärtan brustet på grund av dig? Jadu, det måste väl vara ett par tusen

Tjejer du kysst? Ofta man räknar

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ett fåtal

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett fåtal gånger

Senaste…

Boken du läste? Thèrése Raquin av Emile Zola

Personen du fick e-mail av? Måste kolla...Min kusin Turi

Personen du fick brev av? Farmor

Personen du fick sms av? Fredrika

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Vet inte riktigt om det räknas, men igår.

Saken du köpte? Stickad tröja från Resteröds, reafynd!

Vad har du gjort idag? Lyssnat på musik för hela slanten!

Brukar du svära mycket? Ahaa

När stiger du upp på morgonen? Någon gång runt 7

Vad har du på dig? Mjukisar, T-shirt, kofta och tofflor

Vad ska du göra ikväll? Den som lever får se

Vad är du allergisk mot? inget, tål allt.

Var har du ont? Magen, blir så när man äter för mycket har jag hört

Använder du hårspray? Ibland

Kan du stå på händer? Hell yeah

Håkan Hellström eller The Ark? Mr. Hellström

Salt eller socker? salt

Gillar du ketchup? Vem gör inte, aa förutom Katarina?

Är du glad nu? Nej inte direkt, ligger inte i min natur.

Var du glad igår? Ja det kan jag ha varit, jo det var jag. Träffade ju mina kamrater en stund

Vad dansar du till? Om man verkligen vill så kan man dansa till allt

Stockholm är… ? Min kusins hemstad

Göteborg är… ? Nice!

Kan du sjunga? nästa Whitney Houston säger jag bara

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? USA, Australien, Nya Zeeland.. listan kan göras lång


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0