3 in 1

Här kommer ett, nej jag menade tre, inlägg i ett.
Bloggen måste uppdaters även fast ja har mycket att stå i! Det bara är så, det är en av mina få riktlinjer här i livet, men den ska följas.
Därför tänkte jag slänga ihop ett inlägg som jag från början hade tänkt ha som tre olika. Det gäller att tänka praktiskt ibland.

1.
Dagen i skolan var väl inte det mest givande, men men. Jag har fått lite gjort i alla fall och nu när jag är komma så är det bara att fortsätta där man slutade.
Efter skolan så åkte jag i alla fall hem med Fredrika, vi hade planerat att göra våfflor. Efter mycket vispande blev smeten klar och våfflorn blev mycket goda! Så nu sitter jag hemma, i köket, framför datorn, som vanligt, och mår illa, fryser gör jag också.. Skulle inte vara bra om jag blev sjuk nu.
När vi satt på bussen nu i eftermiddags, så var det verkligen vackert ute! Solen sken, blå himmel och träden gnistrade. Det gjode det även när pappa kom och hämtade mig för någon halv timme sen, men det var lite svårare att se allt i mörkret. Men det glittrar och gnistrar lika fint i mörkret.

2.
Dagens citat, från thépåsen
"See the soul and divinity in everybody"
Blir lika förundrad över dessa korta citat varje gång jag tar en kopp thé...Betydelsefulla.

3.
Sånt här hår skulle jag vilja ha.

Gulligt. Snyggt. Häftigt. Rufsigt. Rockigt. Nice.

Så! Jag klarade det. Var inte svårt alls, faktiskt. Nu ska jag plugga lite och försöka hålla mig vaken en stund till.


Kommentarer
Postat av: Tiniusagnes

Interesting. No more comment :)

2011-07-28 @ 07:44:41
URL: http://tiniusagnes.blogcheapster.com

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0