Lördag.

Kom hem från min moster för några minuter sen.
Har varit dä på middag, träffat kusiner, skrattat och ätit god mat.
Idag har vi varit i nya lägenheten och kollat på när det har tapetserats och målat. Jag stod för fikat och mackorna, tejpade även lister och fönsterkarmar. Det är min grej. Är typ bäst på det ;)
Sen blev det en sväng förbi min min mammas moster Amy, där det blev fika och glasstårta. Jag har ätit så stört mycket den här helgen.. Crazy men värt det.

Igår var jag i Oxelösund, kollade på film med Amanda, Fredrika och Malin. Det var väldigt roligt.
Kollade på bra skräckisar så den här helgen har varit skön. Den är ju inte slut än men imorgon kommer jag inte orka göra nåt.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0