GOD MORGON

Igår kväll när jag låg i sängen och skulle sova så kom den där känslan tillbaka.
Jag hade haft den tidagre under dagen och även vid andra tillfällen en tid tillbaka.
Den kommer tydligen när den vill.
Det känns som att det är någonting som saknas. Jag är inte deprimerad eller har ångest, det är inget sånt.
För då brukar det kännas värre, typ som att man inte har en arm. Men. Då är det som att man har haft en arm, som man senare har förlorat och att man nu vill ha den tillbaka. För det är nog mera en längtan.
Det här känns typ som att du saknar ett finger, ingen arm.
Det är ingen längtan, utan bara nått som saknas.
Den som sätter fingret på vad det är ska jag kröna till riddare. Min riddare.


Nu ska jag göra mig redo för skolan. Både fysifkt och mentalt..

Kommentarer
Postat av: åke w

Det har vi väntat på hela denna termin

2009-10-13 @ 11:17:33
Postat av: Malin

Jag kan va din arm :)

2009-10-13 @ 18:45:04
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0