...

Jag har inte så mycket för mig, vilket kanske märks..

Men, nyss satt jag i min säng och svettades som en gris, en av alla fina saker med att ha feber.
Jag tröttnade på det då det är typ det enda jag har gjort i dag, så jag reste mig upp och tog med mig datorn och gick in på toaletten.
Hejochhå!
Dagens kraftansträngning!
Här ska tvättas sminkborstar, samtidigt som jag lyssnar på Erik, allas våran Erik Hassle.





Pite dansar och ler

Jag var där. Var på väg hem från Boden med min far då vi stannade i Piteå för att hälsa på min kusin som var där i jobb. Hann inte lyssna på nån. Lite tråkigt men satan vad trött man var, tur att jag var med som kunde stötta pappa som satt vid ratten och körde på helljus hela tiden oavsett mötande trafik eller ej.. skämtåsido :)

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0