Dåligt uppdaterat!

Ja verkligen, det håller jag med om. Men veckorna springer iväg och jag gör inte jättemycket spännande saker.

En vanlig dag kan se ut som följer, tar gårdagen som exempel.
- går upp lite för sent
- kommer till kontoret strax före nio
- läser akademiska artiklar
- spinning + CX Worx
// äter sen lunch //
- läser lite till
- slösurfar
- går hem och lägger mig i soffan

Men igår kom faktiskt Linda hit och vi gick till Pappa Grappa! Och i helgen var Amanda här en snabbis, och helgen innan det var jag och Emma på p.g lost på Arbis.
Så okej, lite roligheter hinna också med.


Kommentarer
Postat av: Mor

Håller med dig men äntligen kom det, den som väntar får se.

2017-02-10 @ 18:26:55

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0