Jag uppdaterat tydligen bara på fredagar och helger..

Sorry för det. Men kanske bättre då än aldrig. Förra helgen var jag ju hemma, var på fest med Amanda och Fredrika vilket var väldigt roligt!
Veckan har rullat på som vanligt, dock ganska långsamt. Jag har skrivit på för RISE Interactive, jag har nu praktik här i tre månader och sen får vi se vad som händer (samtidigt som exjobbet alltså). Det känns ganska så nice faktiskt.

Igår hade jag en kris. Jag hade en dålig dag, ingenting kändes rätt. Jag gick ner på stan, för det är någon som snart har femårskalas (och då förtjänar man väl en liten present), och då kom jag på mig själva att tänka "NÄ nu får du fan ta och skärpa dig Nina!" när jag såg mig själv i speglar och skyltfönster. Jag såg så jävla tråkig ut! Håret bara hängde, stripigt och platt. Kappan såg sju nummer för stor ut och skorna barnsliga. Sminket var i stort sett borta, och jag såg trött och töntig ut. Hur svårt ska det vara att se ut så som man förställer sig? Jag kände mig inte trist och gammal, men såg så ut. Sa till mig själv att jag skulle anstränga mig till idag, så jag gick till jobbet utan smink men med välpumpade ben efter morgonträningen.

Aja, jag vet att jag är fierce - utseende är inte allt, men det har ändå en viss betydelse.

Och på tal om utseende så fick jag ett nytt tangentbord igår. Eller nytt och nytt, det var välanvänt men nytt för mig; och det såg förjävligt ut! Därför började morgonen med en rejäl rengöring!!


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0