Det går bra idag

Ibland hatar jag teknik. Teknik löser inte automatiskt alla våra problem, ibland skapar de bara fler.

Jag skulle besöka min förskoleklass idag och åka hem till mitt i eftermiddag, men på grund av en miss i planeringen (inte från min sida) får vi skjuta fram allting till imorgon. Det känns himla ovärt för mig att åka tåg fram och tillbaka så jag stannar i Oxelösund. Det är ju synd bara att jag har glömt laddaren till datorn och att den nu är helt död. Det är ju också synd att jobbdatorn inte har synkroniserat mot Drive, så det som jag senast skrivit i rapporten kommer jag fortfarande inte åt från någon annan enhet. Öögh! Jävla skit. Tur att jag alltid är lite skitnödig och även antecknar i ett fysiskt block och skriver ut fysiska artiklar.

Och en helt annan sak, varför får man tillgång till en jobbdator (laptop) utan laddare? Vad ska jag med den till? För jaaa, den ligger på mitt skrivbord på kontoret helt urladdad - den är jättehungrig med andra ord och helt oanvändbar, och utan möjlighet att få mat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging!!

2017-04-19 @ 07:18:26

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0