Som den gamla räv jag är!

 
Nu har jag faktiskt förflyttat mig (men spana in mina sitta hemma och plugga-byxor, fina va!). Sitter i bibblan men ska om någon minut bege mig mot eftermiddagens projektarbete. Men det är lite roligt att sitta någonstans på campus och plugga. Vissa tittar på mig som om jag skulle ingå i inventarierna, möblemanget eller som om jag flyter in i väggfärgen. Några få hälsar och frågar vad jag fortfarande gör här. Andra ber mig om hjälp, som om min erfarenhet speglas i mitt yttre. Som för en stund sen, då jag skulle skriva ut. Då fick jag ha en liten kopiatorlektion med en ny student. Det kändes awesome, jag var bäst och han var sämst. Han visste inte ens hur han skulle logga in, vilken symbol han skulle klicka på, osv.
 
Nu kom en häst in och satte sig bakom mig. En ätande häst. När han tuggar låter det som om hela käken är lös. Plus att han smaskar. Tar det som min signal, dags att bege sig. Hejdå.  
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0