Jag, ond?

En tjej svassar in i biblioteket. Randig skjorta, hennes långa blonda hår är uppsatt i en inbakad fläta, och henne byxor smiter åt så där perfekt om rumpan. Hennes byxor är vita. Och det liksom lyser om dem, så vita är de. De är provocerande vita. Vem tycker ens om vita byxor? Kan inte låta bli att hoppas att hon ska få ett rejält menspåslag. Ni vet när man mitt i en rörelse känner att nu jävla har jag skitit i det blå skåpet, när man känner hur det liksom rinner till. På ett inte så behagligt sätt. 
 
Än har hon inte fått det. Hon gick förbi nu igen och byxorna var fortfarande lika vita. Äsch, det kanske kommer senare under dagen.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Skriver du om mig nu igen?

2016-09-14 @ 15:25:53
Postat av: Mor

Fy på dig, man önskar ingen annan illa, det vet du

2016-09-14 @ 20:00:37

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0