mysigt, nä.

Har ni tänkt på hur mycket en kebabrulle luktar? 
Igår, efter att jag kom hem efter en eftermiddag med min projektgrupp kom migränen. Jag poppade en tablett och kröp genast ner under en filt i sängen. Efter någon timme vaknade jag till liv, typ. Jag skulle ta en promenad med Emma, men eftersom hon låg efter i planeringen så sket vi i det. Så zombien kröp tillbaka till sängen.
Efter en stund kom Gustav hit. Han frågade om jag var helt säker på att jag inte nallat i barskåpet. Han tyckte jag hade dimmig blick, och uppenbarligen såg full ut.
Han hade med sig mat. Som han ville äta framför tvn. Vars ljud bara ökade och ökade. Plus att han hade lampan tänd. Vem är han ens? Han hade ingen skam i kroppen. Han åt i alla fall kebab, och det luktade inte parfymfritt. 
När han hade ätit upp och killat mig i håret med sina stinkande kebabhänder bad jag honom, ytterst vänligt, att gå hem till sitt. Det var fint att han kom över för att titta till mig, synd bara att han luktade pizzeria, väsnades och inte hade utvecklat bättre mörkerseende. 
 
Idag lever jag, men funderar på om man får döda sina grannar. De har uppenbarligen städdag med hög dunka dunka och brummande dammsugare. De slutar säkert snart, de verkar vara ganska lata av sig. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Snygg hatt Emma har!!

Svar: Det är en gloria!
Nina

2016-10-27 @ 15:54:43

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0