Vilken helg!

Den började med ett litet blodbad (ännu en höjdpunkt med att tillhöra det kvinnliga könet) och munsår. Munsår. Det måste typ vara Guds sätt att visa att en tillhör djävulen, som ett brännmärke, kan tänka mig att känslan av de två är ganska lika.
 
Men det hela vägdes upp av att mamma kom hit. Hon var ledig i fredags och valde att tillbringa dagen med mig. Vi gick på stan, åt god lunch, shoppade lite och åkte sen hem till mig för en fika och lite mys i soffan. 
När kvällningen kom hade vi bord på Knäppingen där vi åt deras riktigt goda hamburgare (som ni vet utalas det med Ö) sen rullade vi hem till Idol och choklad. 
Trodde att vi både sen skulle somna som två stockar, men det var ju party ute i trapphuset. Tänk er ett tiotal hormonstinna tonåringar, skrikandes och rökandes, som tycker om att smälla i dörrar. Så det var inte så lätt att somna som jag trodde. 
 
 
Det blev i alla fall lördag, och då var det dags för dop! Anita och Lasse hämtade upp oss och vi åkte tillsammans till Jönköping och kusinbarnet Malou. Det var riktigt trevligt! 
 
 
 
På kvällen var det dags för LinTek45, en bankett för att fira kårens 45årsdag. Det var kul, men jag trodde att det skulle vara ett lite mer speciellt firande, det kändes ganska enkelt. Men det var i alla fall väldigt kul att träffa de gamla kårrävarna. 

Kommentarer
Postat av: Mor

Vilka pangbruttor du har fotat!

2016-11-15 @ 14:37:19

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0