Hur kul låter det här på en skala?

Jag har haft en väldigt bra helg. Hade finfrämmande av Petra. Vi hade inte setts på cirkus 550 dagar. Det var kul att få ses igen, att känna att det mesta kändes som innan våra vägar delade sig. Vi är fortfarande samma skrot och korn. 
 
Nu är det dock ny vecka, och nya tag. Annandag pingst. Det är 229 dagar kvar av året, 24 dagar kvar till Malta och 9 dagar kvar till utbetalning. Just nu känner jag mig ungefär så som himlen ser ut. Grå, tung och tråkig. Tur att jag har en rolig vecka framför mig. 
 
måndag
Grupparbete med både grupp X och Y i Linköping. 
Individuella förberedelser inför seminarium.
GoT. 
 
tisdag
Posta kortet till farmor och farfar. 
Skissa och förberda inför onsdagens seminarium.
Första mötet med psykologen J. 
 
onsdag
Hålla i seminarium, och gå på seminarium. 
Sammanfatta artiklar. 
 
torsdag
Förbereda slutinlämning och presentation med grupp Y.
Tvätta hela eftermiddagen och skissa på mitt skitprojekt. 
 
fredag
Sovmorgon! 
Pilla på rapporten i användbarhetskursen och filura på en annan individuell slutinlämning. 

Kommentarer
Postat av: Petrus

Inte setts på över 500 dagar? Det är faktiskt cray.

2016-05-16 @ 23:32:36
URL: http://aggskal.blogg.se/
Postat av: Mor

Finns bara ett att säga: LYCKA TILL!!

2016-05-17 @ 07:21:07

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0