Youtuberast?

När jag tar pluggpauser brukar jag kolla på något Youtubeklipp. Det fina, och det farliga, är att man kan fastna där och bara försvinna djupare och djupare ner i dess mörka hål. Ibland är det helt omöjligt att sluta kolla. Men allt finns där! Det här är det jag har roat mig åt under mina raster nu under den senaste tiden: 
 
Jimmy Fallon, och Ellen, finns alltid något roligt att kolla på på deras kanaler.  
  
Graham Norton Show: vilken guldgruva! 
 
 Smashbox, mitt favvomärke. Vill ha allt i deras videos, enkla tips och trix för en bondläpp som mig. 
 
 Ett av de bästa klippen genom tiderna! Macke, ring åklagarn!
 
 
SKRATTFEST! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar vara bra med icke schemalagd tid!! Du hinner med så mycket annat nyttigt

2016-03-30 @ 19:08:02

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0