Läppstiftsfredag!

 
Någon gång i veckan måste man få anstränga sig lite, piffa till det lite. Och idag är en sådan dag! Varje fredag ska jag ha läppstift. Har haft detta som mål nu ett tag och helt ärligt har det gått lite sådär (ja, den här idén är snodd.. ).
 
Det är inte det att jag tycker att det är jobbigt med läppstift, snarare tvärtom. Jag älskar det jag har på bilden, ett knalligt rosa från Estée Lauder, och mitt superglittriga från Clinique, och det mörka från Polen, och det röda som jag fick av Petra får mig alltid att tänka på vårt göra-oss-redo-häng på LK som jag älskade så jävla mycket och som jag många gånger saknar oerhört (!!). 
 
Utan det är mer att det är dagen som är fel. Kanske borde köra på lördagar istället? Fredagar har jag oftast inget schemalagt, gör inte så mycket och förutom att det är dagen som inleder helgen är det ju en ganska tråkig dag. Så jag vet inte, ska jag fortsätta på fredag eller byta till lördag, eller någon annan dag, det är det som är frågan. När jag har besvarat den ska jag ta tag i min idé kring indexfonder. Det måste finnas inslag av både högt och lågt förstår ni. 

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag tycker du alltid ska ha läppstift det är snyggt och väldigt kvinnligt. Det går att ha till alla klädslar

2016-03-27 @ 19:14:59
Postat av: petrus

Ååh saknar dom där kvällarna med läppstift och drinks på LK.

Snor läppstiftidén från dig nu :)))

2016-03-27 @ 22:33:56
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0