Dag 1: fredag.

I fredags åkte jag och pappa till Boden, och farmor & farfar. 
Vi gick upp innan tuppen för att undvika köerna runt Stockholm, och vi lyckades. Pappa skyllde lite på att jag var klar två minuter efter vår angivna avgångstid, men vi fastnade ändå ingenstans. Planet landade i alla fall 09:45 på Kallax och då åkte vi direkt till Boden och urfäderna. Farmor tyckte vi var sena eftersom pappa i telefonen hade sagt att vi skulle komma "tidigt". Och 11:07 är uppenbarligen inte tillräckligt tidigt för en kvinna som går upp runt 05. 
 
Vi åt lunch, tog en promenad och försökte bara njuta av varandras sällskap. Dagarna blir alltid längre i Boden, jag dricker aldrig så mycket kaffe som när jag är där och jag känner mig sällan så svullen som hos farmor. Men det hör liksom till! 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0